3 canale de Booktube pe care le recomand

    Youtube este o platformă atât de versatilă încât este imposibil să nu găsești ce cauți. Urmăresc numeroși vloggeri, mă uit la diferite tutoriale, caut tot felul de rețete fapt pentru care mi-am și luat Youtube Premium pentru a nu mai avea „conflicte” cu reclamele. Printre toate acestea, urmăresc și câteva fete care realizează conținut digital referitor la cărți.

1. Irina citește




    O urmăresc pe Irina de ceva timp. Mi-a plăcut de la început vocea ei, apoi interesele comune. Ea a terminat Facultatea de Limbi și Literaturi Străine din București. Citește în engleză și este pasionată de lingvistică. Gusturile ei literare sunt în mare parte asemănătoare cu ale mele. Vă recomand să îi urmăriți activitatea!


2. Ascult și citesc


    Pe Loredana de la Ascult și citesc am cunoscut-o în pandemie. Mi-a plăcut mult de ea pentru că este naturală, fiecare clip al ei conține o doză de ironie sau umor. Cananlul ei este mai diversificat deoarece Loredana postează audiobookuri în lectura ei. Recomand din tot sufletul să îi urmăriți activitatea! Nu mai zic de imensități de book hauluri! Fata asta este o minune a comunității.



3. 4 fără 15


    Dintre toate trei, cu Ruxandra de la 4 fără 15 rezonez cel mai mult. Suntem în aceeași zodie, ne asemănăm pe ici pe colo, avem gusturi muzicale comune, a terminat Engleză-Română (eu Română-Engleză), este pasionată de literatură română contemporană, mai exact de poezie, îi place (a se citi ADORĂ!!!) să petreacă timp cu scriitori români. Vlogurile ei de lectură sunt originale (credeți-mă pe cuvânt!), căutați clipurile ei în care citește IT de Stephen King sau O viață măruntă.


    În concluzie, vi le recomand pe toate trei pentru seriozitatea și munca pe care o depun, pentru recomandările de lectură, dar și pentru bucuria lecturii pe care ne-o insuflă nouă, urmăritorilor!


 



Comentarii

Postări populare